Tangkahan-Bukit Lawang

29 augustus 2009 - Bukit Lawang, Indonesië

29 augustus Tangkahan-Bukit Lawang
Met weemoed namen we afscheid van Mega, Bim Bim, Jack en alle anderen die ons zo gastvrij hadden ontvangen. We hebben beloofd om goed reclame te maken in NL voor zijn lodge en schriftjes en pennen op te sturen vor de schoolkinderen in het dorp. 10.00 stond de jeep voor ons klaar om ons naar Bukit Lawang te brengen. 3 uur lang in een open jeep hobbel-de-bobbel over een nog slechtere weg dan van Medan naar Tangkahan. Onderweg werden we voortdurend enthousiast nagezwaaid door de lokale jeugd. Helemaal onder het stof aangekomen in Bukit Lawang waar het aanzienlijk toeristischer was dan in Tangkahan. Na de vermoeiende rit de rest van de dag lekker rustig aan gedaan, foto's op computer gezet en op de veranda voor onze ecolodge gezeten. en alvast de jungletrek voor de volgende dag besproken.

1. Coby en Aad:
    31 augustus 2009
    Hoi Creutzjes,
    Wat een belevenissen in zo'n korte tijd! Dat belooft nog wat voor de rest van de reis! En een potloden/pennen en schriftjes donatie zal ik alvast klaarleggen, daar heb ik nog bakken vol van in de kast liggen. Geniet ervan en tot het volgende bericht.
  2. Maria:
    31 augustus 2009
    Wat een reis! Ook ik heb schriften en pennen voor je. Nog veel plezier.

Maria
  3. Anita:
    1 september 2009
    Lieve alle 4! Wat een fantastische belevenissen.
    Ik denk dat je al na een paar dagen het idee hebt dat je al heel erg lang weg bent. Ik wens jullie nog veel meer mooie ervaringen. Wat die pennen en schriftjes betreft, dat moet toch geen probleem zijn? Liefs Anita
  4. sjaak:
    1 september 2009
    Dat zag er allemaal wel erg indrukwekkend uit. Ik wacht met spanning jullie verdere berichten af. Als jullie op Bali zijn, zoek dan mijn collega Hans van Muijen eens op ([email protected]). Joyce werkt bij de regionale TV op Bali.